kEnYaTaaN!!!

LaGU Ini mEnaikkan SeMangaT!!!!!

Wednesday, April 14, 2010

perasaan yang membuak-buak

hari ini aku terasa sangat coz kawan yang aku cuba berkawan tapi mereka macam nak x nak je layan aku so aku agak bengang cikit r.....lagipun mereka ada kawan yang bawa kereta so aku terpaksa berjalan dengan orang lain susah sangat ke nak layan aku yang hanya mahukan kawan sahaja........apalah dorang ini aku terasa sangat dengan dorang.....hai kenapalah dalam hidup ini susah sangat nak dapat seorang kawan yang betul-betul memahami kita tiap-tiap hari ada sahaja masalah yang berkaitan dengan orang sekeliling yang sentiasa mengambil kesempatan terhadap diri kita......bila kita terlalu baik orang kata kita hipokrit kalau kita jahat sangat nanti orang benci kepada kita so keputusan yang aku ambil hari ini dan hari yang akan datang iaitu jangan pedulikan apa yang orang nak kata tentang kita coz hidup kita adalah untuk kita dan yang paling penting kita kena jaga hubungan kita dengan Allah S.W.T sesungguhnya dialah menentukan segala-galanya dan janganlah kita putus harapan kepadanya sesungguhnya itu membolehkan kita manjadi murtad......

No comments:

Post a Comment

wHAt tImE iS nOW!!!

My Blog List

About Me

aku sayangkan famili aku......... Aku study di politeknik ppd adalah kerana emak & famili yang tercinta... EMAK TUNGGU ANAK EMAK AKAN BAWA PULANG SEGULUNG DIPLOMA NANTIKANNNNNNN.............